lördag 19 december 2009

Dagens



Tjopp,
vaknade runt 10 idag, låg isängen och kollade på teve ett tag innan jag gick ner och åt frukost. Efter frukosten så vart det en snabb dusch, sen gick jag upp och bytte sängkläder ^^ även att jag städade mitt smink och sånt, hittade massor som jag inte ens hade öppnat :P
Sen varte teven igen, kollade på alla Bonde söker fru repriserna, för det fanns inget annat att kolla på xD
Runt 14.00 vart det mat, tacos idag :) även att man fick efterrätt(som ni ser på bilden), chokladpudding med chokladgrädde ^^ O guud va gott det var!

Även att telletubbies-Rikard och Helena har kommit hit nu, dom ska kolla på nyaste Wallander med mamma och pappa, vem vet, jag kanske också gör dom sällskap om jag inte hittar på någonting annat att göra ikväll. Nån som har nått förslag? :)

Pusshejs <33

Inga kommentarer: