fredag 18 december 2009

Hudik efter skolan

shuue,
sista dagen i skolan idag nu då.. slutade halv elva, då åkte jag, Torun, Amanda, Dennis, Mollie o Alex in till stan :) <3 först gick vi på dollar där jag köpte nåra juklappar, Även att Dennis puttade ner mig i snön typ 2-3 gånger på vägen dit ;) <3 Sen gick vi ner på Donken och käkade. Efter en lunch på Donken så gick vi till själva centrum eller vad man ska säga ^^ först varte Lindex, flumma oss där inne så alla kolla på oss som om vi var idioter xD sen gick vi till H&M, Jack&Jones, GinaTricot, mm. Jag och Torun stog typ i 100 år inne på Jack&Jones och letade efter en tröja.. sen gick vi till H&M där dom andra va. Efter det dissade Dennis o Alex oss, jag tror att dom tröttnade på att vi sprang och provade massa kläder hela tiden :P
Även att vi gick på Åhlens sen oxå, när vi kom ut därifrån så luktade Torun o Mollie as-mycke killparfym, det gick nästan inte att gå breve dom ^^
Efter att vi hade gjort klart allt på stan så gick vi till Dackås och fikade, MumsMums :)
Ett STORT tack till alla som gjorde denna dag så himla Kung <33
Det kommer lite bilder från denna dag, men inte i kväll. Datan är så himla seg så att det tar typ hundra år att ladda över korten från kameran -.-

Pusshejs <33

1 kommentar:

torun sa...

luktade killparfym hela kvällen kan jag säga -.- men kul va det :D
<33