tisdag 15 december 2009

Kul kväll


(Dagens bild på Johanna o Amanda :) <33)
Tjoheej :)
Gått i skolan o så som vanligt idag då :) Hade sista provet för i år, så det var skönt att få det gjort!
Senare på kvällen så skulle jag o Torun åka bussen till ström.. typ 10 minuter innan den skulle vara här så sa Amanda att den precis svängde ut på E4 -.- så vi fick stå och vänta lite extra.. När jag skulle kliva in i bussen så åker dörren helt plötsligt igen rakt på mig, så jag sa; Va hålleru på med? till busschaffisen, han kolla surt tiillbaka xD väl framme i ström så halkade vi oss upp för backen till tt, gud vad halt det va asså ^^
Mollie va redan där när vi kom så vi satte oss och fikade direkt när vi kom dit.. AXAs risgrynsgröt och mackor :P Sen satt vi fyra i köket och skrattade och sade roligt till typ 7, då gick vi.
På hemvägen hörde jag o Torun att det knakade i skogen.. LÄSKIGT, haha. tack för en underbar kväll sweeties <3

Pusshej <33

Inga kommentarer: