lördag 12 december 2009

Idol hos Elin <3



Världen finaste bild på Elin o Torun, Jag vet ;) <33

Igår kväll gick ju jag och min lilla Sötpotatis(Torun) till Elin för att kolla på Idol finalen, ägit bääst att Erik vann, Calle är ju AS-DÅLIG xD även att Erik gjorde vinnarlåten mkt bättre än Calle så.. Haha, jag o Torun hålla på att garva ihjäl oss när man fick se en skylt i publiken som det stog; "Vill du gifta dig med mig herr Bagge?" Då svarade jag "Okej fru Får", hahah ingen kanske förstår vilken jävla humor vi har men aja..

Tack för en underbar kväll mina älskade brudar <33

2 kommentarer:

Torun sa...

ahahah! xD
världens snyggaste bild vare ja..
<33

saralouise sa...

Det går inte att kommentera din blogg om man inte har blogspot eller "openID" vad nu det är... gå till inställningar och fixa det! =)