fredag 11 december 2009

Emelie efter skolan

Idag efter skolan så gick jag och Torun till Emelie, dom hade fått AS-FINT i lägenheten, jag blev typ kär i den! Efter att vi hade varit där ett tag så kommer Emelies mamma hem, hon berättar att det är stor rea på Pierre & CO, så vi tar en lite promenix dit :) Hittade en deo-spray som dom hade sänkt till 15:- billigt! :O tänkte köpa den, men jag kom på att jag inte hade nå pengar med mig, hade blivit pinsamt om jag hade stått vid kassan och rotat i väskan o insett att jag hade pengarna hemma ^^

Efter att vi hade varit där så gick vi till ICA för att vänta på bussen, helt plötsligt ringer mamma och frågar om vi vill åka med henne hem, så vi gört ;)

när vi kom hem så gjorde vi våfflor till middag, MUMS :)
Nu sitter jag här och väntar på att min lilla Sötpotatis(Torun) ska ringa, så vi kan gå nån gång :)

Pusshejs <33

Inga kommentarer: