tisdag 1 december 2009

skolan o sånt..

Tjohoo, Tisdag idag då :) 23 dagar kvar till julafton, gissa om jag längtar :D helt vanlig dag idag, fast lite bättre, svenska första timmen men Maria eftersom att Anna va hemma idag, satt och läste Liv & Lovisa av Emma Granholm. Världens bästa bok, enligt mig då :P Läser den för tredje gången nu och den är alltid lika bra.. sen hade vi tyska, satt typ bara och pratade.. till lunch idag käkade jag ris och grönsaker.. efter lunchen vare SO, jag och Amanda skrev typ 3-4 rader på våran "turistbrochyr" mer hann vi inte.. även att det var soft kortdag idag då :P när jag kom hem så gick jag en sväng i byn med Troll (våran hund).. sen fixa jag lite mat :P vid typ helvfyra kom Torun och Lovisa och hämtade mig sen gick jag med dom till tt i ström..
Shit asså vad kallt det är på kvällarna nu! Man kan ju inte va ute ju.
Klockan 21.00 ska jag kolla på AndraAvenyn sen blire sleeping för min del..
Pusshejs snyggingar <33

Inga kommentarer: